top of page

LIFE // Me, Myself and I

Een boek lezen met een hippe (roze) koffie voor je neus, alleen gaan wandelen, een nachtje boeken in een wellness-hotel, alleen naar de film met een veel te grote bak popcorn... Natuurlijk zwaaien de prikkels nog rond mijn oren, dus graag een kort applaus voor de uitvinder van hoofdtelefoons. Toch geeft dingen solo doen me energie. Ik hoef met niemand rekening te houden, strakke planningen worden feilloos gevolgd en ik hoef niet te vragen hoe het met de kinderen gaat. En nee, ik ben geen asociaal mens dat zich te goed voelt om met mensen om te gaan. Ik heb het NODIG om tijd door te brengen met me, myself and I.


Klinkt dit voor jullie herkenbaar? En wat doen jullie graag alleen?

Hi, thanks for stopping by!

Zit je na het lezen van deze post met vragen als 'hoe moet ik dit in godsnaam toepassen in mijn daily life?'

Let's talk about it!

bottom of page